Home

T Mobile factuur klopt niet

Hallo beste T-Mobile, Volgens mij klopt mijn eerste factuur niet. De klantvoordeel 2,50 is niet verwerkt. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Ghafar Ramesh. icon. Beste antwoord door David. 18 september 2019, 11:58 Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend Terecht opgemerkt. De korting wordt inderdaad niet op My T-Mobile weergegeven. Wel zie ik 'm terug bij ons in het systeem. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, de korting zal verrekend worden op jouw eerstvolgende factuur Factuur klopt niet. per1 februari hebben we telefonisch ons abonnement vernieuwd en per 2 februari zou ons vernieuwde thuis abonnement in gaan, met de bekende korting die je krijgt als je een nieuw contract afsluit Goededag T-mobile, Ik heb net mijn factuur binnengekregen en deze is 2 euro hoger dan hij hoort te zijn, hij geeft aan dat dit komt door overige nummers (buiten mijn bundel) die ik heb gebeld. Nou is het rare dat er bij mijn factuur informatie helemaal niet staat dat ik buiten mijn bundel heb gebeld en ook heb ik onbeperkt internet

Factuur klopt niet - Simyo Foru

Beste, het is een klant helpt klant forum en komen die er niet uit dan springen met 24/48 uur een moderator bij let wel bij drukte loopt dit op. Is het dringend dan kan je beter via de chat proberen of bellen met de klanten service. Verder kan je facturen zelf inzien in My t mobile Ik vind niet netjes dat dit niet eerder tegen mij is vertelt en dat er niks aan gedaan kan worden. Want er wordt mij een x bedrag belooft en nu krijg ik hogere facturen. Waqqas 2 maanden gelede Je kunt je verbruikstatus bekijken in My T-Mobile of de My T-Mobile App. Hier zie je je verbruik of tegoed terug en eventuele overige kosten je hebt gemaakt in deze periode. Soms klopt de verbruikstatus niet. Dit kan gebeuren als je je abonnement hebt gewijzigd, bijvoorbeeld door het toevoegen van een bundel of het aanpassen van je tariefplan Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt

Een bedrijf waar ik eerder zaken mee heb gedaan stuurt de stichting waar ik voor werk een factuur. Ik koppel terug dat ik deze factuur wel wil betalen, maar dat de tenaamstelling niet klopt. Zij gebruiken een tenaamstelling van vorig jaar, maar de stichtingsnaam is dit jaar notarieel gewijzigd. Het betreft een kleine wijziging, maar ik wil graag dat facturen goed in de boeken komen T-Mobile gaat niet in op de zaak van Jesse. Ze zeggen dat het meevalt met de praktijk die Jesse beschrijft en laten aan RTL Nieuws weten dat het 'in meer dan 99,9 procent' van de maandelijkse.. Wat is My T-Mobile? Het lukt me niet om mijn simkaart te activeren. Wat kan ik doen? Hoe kan ik inloggen in My T-Mobile? Hoe kan ik mijn iPad registreren voor My T-Mobile? Wat is Factuur Online? Hoe kan ik Factuur Online aanvragen of opzeggen? Kan ik meerdere accounts beheren via mijn eigen My T-Mobile? Waarom klopt mijn verbruikstatus niet Factuur T-mobile klopt niet! discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze week mijn factuur ontvangen van T-Mobile. Ik heb een I-300 abonnement met Iphone 3G. Ik was verbaast over de hoogte van de faktuur; bijna.

factuur klopt niet T-Mobile Communit

  1. Als je handmatig je factuur hebt betaald via internetbankieren, kan het 3 werkdagen duren voordat de blokkade op je zakelijke abonnement wordt verwijderd. Om ervoor te zorgen dat de blokkade direct verwijderd wordt, kun jij het betaalbewijs op werkdagen vóór 16.00 uur per e-mail sturen naar incassozakelijk@t-mobile.nl
  2. Helaas zijn er wel eens onduidelijkheden of klachten. Werkt uw internet of 3G niet? Krijgt u geen leen toestel terwijl u daar wel recht op heeft? Klopt uw factuur niet? Wat uw klacht ook is, meld uw klacht op Klacht.nl zodat T-mobile kan reageren op uw klacht en eventueel een oplossing kan bieden
  3. uten 300
  4. Klacht T-Mobile Mobiel: Factuur klopt niet . Klachtnummer # 454987 Gebruiker Bas Datum 2020-06-16T17:48Z 2 reacties Details. De klacht Na een hoop gebeld en beloftes voor de zoveelste keer een rekening die niet klopt, niks anders dan problemen met t mobile De oplossing Verzin iets goeds.

Factuur klopt niet T-Mobile Communit

Klacht T-Mobile Mobiel: Factuur klopt niet met de teller op telefoon. Klachtnummer # 19833 Gebruiker Jacquelien v Oers - v Soest Datum 2013-01-20T14:24Z 4 reacties Details. De klacht Bij deze wil ik laten weten dat mijn factuur, voor de 3de keer in 4 maanden niet klopt. Ik heb 300. Klopt het bedrag van je T-Mobile Thuis rekening niet en wil je uitleg over je T-Mobile Thuis rekening? Dat kan. Er zijn veel voorkomende redenen waarom je rekening hoger of lager is dan je verwacht. Kom je er niet uit? Dan kan je altijd contact met ons opnemen via de chat, e-mail of telefoon

Klacht T-Mobile Mobiel: Factuur klopt niet . Status Niet opgelost Klachtnummer # 443366 Gebruiker Bas Datum 2020-05-11T15:37Z 1 reactie Details. De klacht Ik bel terug en krijg. Soms lijkt het alsof je factuur niet klopt, omdat het bedrag anders is dan in de winkel is afgesproken. Dat kan komen door: Aansluitkosten die je moet betalen bij een nieuw contract. Een factuur die je 'naar verhouding' betaalt. Dat gebeurt alleen als je abonnement ingaat op de 29e, 30e of 31e van de maand. Eventuele extra kosten buiten je bundel Hallo Van zowel mijn man als mijn factuur adres klopt niet Ik heb het geprobeerd te wijzigen maar dit lijkt maar niet te lukken. Groet elise Timmerman en Marco Schuurman *admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt Denk je toch nog dat jouw factuur niet klopt? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter of met het contactformulier. Help ons verbeteren Wat moet ik doen als mijn factuur niet correct is? Als de meterstanden die op je afrekening vermeld staan niet overeenstemmen met je huidige meterstanden kan je deze online aanpassen. Ga naar je Klantenzone > Je facturen en betalingen > Je facturen en klik op je afrekening. Ga naar > Bekijk details en pas je meterstanden aan

Factuur klopt niet? T-Mobile Communit

Protesteer aangetekend de delen van de factuur waar je niet mee akkoord bent; als het geen gedetailleerde factuur is, dus als je de prijs van de koepel en de prijs voor de plaatsingswerken van enkel de koepel niet kent, gebruik dan uw gezond verstand Ah Oke, Dat zou het kunnen verklaren. Was mij niet duidelijk. Dan zal ik het eens afwachten, kijken wat het volgende factuur zegt. Dankje JanD Deelnemer. 7 reacties. Beste, ik heb mijn 1e factuur binnengehad en miz klopt deze niet. Wat ik hier in mis is de korting van 5 euro mbt het pakket compleet. Kllantnummer ***Dit geldt ook tevens voor klantnummer ***. Graag hoor ik

Ik heb al twee maanden factuur van KPN en de bedragen klopen echt niet met mijn overeenkomst. Wat is de gratis nummer die ik kan gebruiken om KPN te bel.. Factuurkosten: factuur klopt niet. 1 maand geleden 14 april 2021. 21 reacties; 126 keer bekeken A Amstelveenn Topper; 10 reacties Na akkoord met gewijzigde contract, trekt kpn doodleuk ruim €11 meer van mijn rekening af. Na een gesprek met de.

Waarom klopt mijn verbruikstatus niet? T-Mobil

  1. factuur klopt niet. 7 maanden geleden 1 oktober 2020. 11 reacties; 401 keer bekeken H haik Ben op dreef; 5 reacties ik heb met de klantenservice afgesproken over een korting helaas zie ik de korting nog niet terug op factuur. om deze reden heb ik ook de laatste factuur niet betaald omdat ik de korting.
  2. Opgelost door T-Mobile Mobiel: Factuur november niet correct. Status Opgelost Klachtnummer # 502095 Gebruiker inderais Datum 2020-12 Ik heb vandaag om een update gevraagd m.b.t. de korting die niet klopt aan de betreffende afdeling die dit moet oplossen. maar een verzoek de foutieve factuur van T-Mobile te corrigeren
  3. Ik kan niet worden gebeld op mijn mobiele nummer en heb geen internet meer. Het gevolg hiervan is dat ik voor mijn werk niet meer bereikbaar ben tenzij ik thuis ben. Door een fout op de T-mobile site gaat mijn nummerbehoud pas later in en moet ik noodgedwongen gebruik maken van het tijdelijke nummer
  4. T-Mobile[T-Mobile] Online factuur klopt niet. Door: Rob. 23 April 2003 17:51. Laatste update: 02 November 2010 11:22 Mijn factuur van 2 a 3 weken terug staat nog helemaal niet online. Hmms raar. Belstatus wel tot week terug bijgewerkt. › reageer. Door: Rob. 23 April 2003 17:5
  5. Een goedeavond, Bij deze wil ik graag in contact komen met een medewerker van de klantenservice, aangezien ik schijnbaar heb betaald voor September 2018 terwijl ik toen nog geen diensten afnam van Vodafone. Het contract startte wel al op 3 september j.l. maar ik zat toen nog bij T-Mobile ( in de vo..
  6. Klopt niet. Er is geen e-mailadres bekend bij T-Mobile. Klik je er op, dat staat er keurig je mailadres. Tik je toch maar een ander adres in gebeurt er niks. A. Kom ik bij een T-Mobile hotspot, ik kijk of het werkt, tik mn gegevens in. 3x mis (niet dus, maar goed), Neem contact op met de klantenservice

Facturen en tarieven T-Mobil

Waar T-Mobile normaal graag haar klanten verrast met iets leuks, zorgt Gerard Vijverberg, Manager Billing, er met zijn team voor dat klanten van T-Mobile vooral níet verrast worden. Verwachting en realiteit moeten op één lijn zitten als het om de factuur gaat. Klanten hebben een bepaald idee over de hoogte van het bedrag op hun factuur Als u een factuur ontvangt waar u het niet mee eens bent, dan moet u reclameren. Reclameren betekent dat u aan de schuldeiser laat weten dat u het niet eens bent met de factuur. U maakt dan bezwaar. Bij een bezwaar moet u altijd laten weten waaróm u het niet eens bent met de factuur. Let op: 'Ik betaal niet, want er klopt niks van' is geen. Ik dien een klacht in omdat T-mobile mij en meerder mensen uit mijn omgeving de afgelopen maanden te hoge bedragen in rekening heeft gebracht. Ik ben dit in de gaten gaan houden en kwam erachter dat er meer gefactureerd wordt als dat ik daadwerkelijk.. Na heel veel moeite komt T mobile eindelijk over de brug. Ik krijg een credit van 23,10. In plaats dat ze dit van de factuur afhalen (die was nog niet afgeschreven). Wordt dit verrekend met de volgende facturen. Ik heb nornmaal gesproken een factuur van zo'n 10 euro per maand Mijn factuur klopt niet. Wat moet ik doen? Als u problemen heeft met een factuur of een specifieke zending en u wilt deze betwisten voor u deze betaalt, kunt u uw betwisting online indienen via onze online tool FedEx Billing Online

Betalingen. Betalingsproblemen. Het bedrag op de factuur klopt niet. Wat doe ik nu? Om dit op te lossen kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de webwinkel. Zij kunnen het bedrag eventueel aanpassen. Om er zeker van te zijn dat je hier voldoende tijd voor hebt, kunnen wij de betaling van je aankoop pauzeren Mijn factuur klopt niet. Er staat dat ik ruim 40 euro over me limiet zit Ruim 34 euro internet maar dat klopt niet . Ik zit al een hele tijd niet op internet . Allereerst top dat je de weg naar onze Community hebt weten te vinden Klantnr. *******-1 (factuur klopt niet) Heb van jullie bovenvermelde brief ontvangen, en heb derhalve met zeer veel tegenzin het restbedrag betaald. In de brief word tevens aangegeven dat bij de volgende betaling € 25,00 incassokosten in rekening wordt gebracht, in welk onderdeel van jullie word dit weergegeven. Gaarne toe sturen per mail De (bedrijfs)naam op mijn factuur klopt niet. Zie je op jouw factuur een verkeerde naam of bedrijfsnaam staan? Je kan de (bedrijfs)naam zelf niet wijzigen in jouw account. Bij een wijziging van een naam zien de uitgevende partijen van domeinnamen dit als een wijziging van de houder en dat is niet toegestaan. Wel kun je een houderwijziging doen Factuur hoger dan verwacht Extra kosten op je factuur door verbruik buiten je bundel. Is je telefoonrekening hoger dan anders? Je factuur kan hoger uitvallen door buiten-de-bundel kosten. Dit heet ook wel gebruikskosten. Lees hier hoe deze extra kosten ontstaan en wat je kunt doen om dit voortaan te voorkomen

Als je facturen krijgt voor een product wat je hebt

Buiten verbruik klopt niet op factuur? OPGELOST. Ik kreeg voor de maand september een opmerkelijk grotere factuur dan anders. Ik bekeek de details van de factuur en daar zag ik dat er iets niet klopte bij het aantal belminuten (buiten bundel) naar een orange nummer. zogezegd is dat in het totaal 4u. Terwijl ik op ongeveer 40 min uitkom Factuur klopt niet. In december was ik tijdelijk in Nederland en maakte ik gebruik van mijn Simpel - simkaart met abonnement. Binnen een aantal dagen zat ik ver over mijn tegoed heen en kreeg ik het verzoek om een bedrag van 40 euro te betalen, anders zou de SIM geblokkeerd worden. Ik heb toen die kosten gelijk betaald met iDeal Factuur klopt niet. Ik heb een abonnement bij jullie van een bedrag van 17,00. Echter krijg ik mijn factuur binnen voor de maand juli en staat er ineens dat ik 17,29 moet betalen. Ik heb het na gekeken of er buiten de bundel kosten zijn gemaakt en alles geeft aan dat dat niet aan de orde is Bij mij klopt de factuur ook niet. Ben erg benieuwd hoe UPC dat weer gaat oplossen. Normaal word het bij mij rond de 6de van de volgende maand afgeschreven, maar nu gaat het bij mij al rond de 25ste gebeuren. 2 weken eerder, terwijl de factuur van februari net betaald is. Weer een ouderwets zooitje Factuur klopt (alweer)niet. Helaas klopt onze factuur weer niet. Doordat ik een wijziging wilde maken bij mijn gegevens leek het alsof er een nieuw abbo werd afgesloten. Hierdoor kreeg ik een andere decoder opgestuurd. Deze weer teruggestuurd en de Next uiteindelijk aangesloten begin augustus. Dit verhaal heb ik al 2x uitgelegd aan de.

Het is maar een tip om te voorkomen dat je op je factuur online moet zien dat er € 35,- of meer in rekning wordt gebracht voor allerlei SMS diensten waarvoor je je NIET hebt aangemeld. Ook niet via internet. Dat is excact de raectie die T mobile geeft. Sterker nog zij suggereren zelfs dat een ander jouw mobiele nummer daarvoor zou hebben. Factuur klopt niet (part2) 4 jaar geleden 21 september 2016. 22 reacties; 392 keer bekeken vraagje888 Starter; 48 reacties Een maandje geleden ben ik met de nodige moeite van Telfort Prepaid naar een Telfort abonnement gegaan. Ik heb een eerste. Bedrag nieuwe factuurmaand ns flex klopt niet. De factuur voor mijn NS flex abbonnement wordt altijd op de 14e van de maand gemaakt. Zo ook deze maand. Echter zie ik nu het volledige bedrag wat ik zou moeten betalen in september ook staan voor de factuur die op 14 oktober beschikbaar komt. Dat lijkt mij niet helemaal correct Helaas klopt onze factuur weer niet. Doordat ik een wijziging wilde maken bij mijn gegevens leek het alsof er een nieuw abbo werd afgesloten. Hierdoor kreeg ik een andere decoder opgestuurd. Deze weer teruggestuurd en de Next uiteindelijk aangesloten begin augustus. Dit verhaal heb ik al 2x uitgele..

Waarom je altijd je telefoonrekening moet checken: '775

Veelgestelde vragen T-Mobil

De factuur komt dan niet in de lijst als je een incasso-opdracht aanmaak. Ga naar de klantenkaart en controleer of deze klant is ingesteld voor incasseren. In het veld Incasso moet een incassocontract staan, Standaard (CORE) of Zakelijk (B2B) Wat is er verkeerd aan de factuur ? Indien dat per persoon de ritprijs + 35 euro is, dan klopt dat. Indien het een ander bedrag is, dan klopt dat niet. De controleur kan niet uit zichzelf besluiten om de 35 euro extra niet aan te rekenen. Dat is beleid: zou de controleur mogen kiezen, dan leidt dat alleen maar tot discussies en willekeur Factuur klopt niet. Dit antwoord is gemarkeerd als geaccepteerde oplossing. Bekijk oplossing. Ik ben overgestapt naar Ziggo alles in 1 n.a.v. een aanbieding dat het de eerste 6 maanden 29,95 zou kosten inclusief btw Mijn factuur klopt niet. Ik zou € 85 moeten betalen terwijl dat in werkelijkheid rond de € 40 moet zijn. miv 8/7 heb ik recht op combikorting en daar ging het mis volgens mij want er wordt over die periode 8/7 - 23/7 ook nog eens 2x €22,19 ingehouden terwijl ik over die periode al mijn abonnement heb betaald Factuur & Betalen. Je vindt hier alles over je facturen & betalen. Inzicht in facturen, uitleg over bedragen en betaalmogelijkheden. In MijnKPN en de Mijnkpn App kun je gemakkelijk je facturen bekijken

Factuur T-mobile klopt niet! - iCulture forum iPhone

Als eerst raar dat je hier een aparte topic van moet maken en niet mag reageren op een topic die bijna het zelfde is. (lijkt mij overzichtelijker) Maar goed volgende: Maar ik heb een factuur gekregen van 32,00 euro nog wat, nu zie ik op mijn rabobank app dat er een andere factuur betaald gaat.. Zoekresultaten voor 'Telenet factuur klopt bijna, maar net niet helemaal' (Vragen en antwoorden) 5 antwoorden Geen winst na 4 maanden continue training. gestart 2016-08-24 20:18:28 UTC. fitness. 1 Antwoorden 30 Uitzichten Permalink naar deze pagina Verbeterde parsering uitschakelen Jaar Beginstand eigen risico Vorige stand Af deze factuur Huidige stand eigen risico 2019 € 385,00 € 385,00 € 385,00 € 0,00 Hoop dat jullie hier wijs uit kunnen. Ik niet.M.v.g. T.W.P. Kleijn. Gewenste Oplossing: Als de rekening inderdaad klopt, ben ik niet echt tevreden, maar moet ik er mee leven

btw regel op factuur klopt niet. Op mijn factuur van 11,50 abonnementskosten en 10,- toestelkrediet staat vermeld dat de btw 2,- bedraagt. Dit klopt alleen t.o.v. de abonnementskosten, maar in het aankoopbedrag van het toestel, dus het toestelkrediet zit toch ook btw? Hi Joke.Goed dat je hierover informeert Mijn factuur klopt niet. Wij vinden het heel vervelend als onze factuur aan jou niet klopt. Excuses voor het ongemak dat we je hiermee bezorgen. Neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice voor uitleg en/of een eventuele creditfactuur. Onze medewerkers helpen je graag verder Goedeavond, Volgens mij klopt het maandbedrag niet, want ik heb een ander bedrag in mijn overeenkomst staan. Zouden jullie hier even naar willen kijken? Mvg, Kelly koehorst Admin: bijlagen verwijderd i.v.m. privacygevoelige gegeven

Meer over je zakelijke facturen T-Mobile Onderneme

Factuur klopt niet. 4 jaar geleden 15 augustus 2016. 18 reacties; 448 Bekeken patrick Grand Master; 1072 reacties Dag PX mijn klantnummer is 2192422. Kijk vandaag naar MyProximus en zie 76,60 euro staan betreffende betaling en ik ga daar niet mee akkoord op 3 punten. 1) De maand. Als je facturen niet kloppen is een telefoontje vaak ook niet voldoende. Je moet met bewijzen komen dat de facturen niet kloppen. Hoe je dat zou moeten doen weet ik niet, maar je moet iets hebben om aan te tonen dat het niet klopt. T-mobile heeft in de vorm van de factuur al het bewijs van hun registratie gegeven De naam op de factuur klopt niet. Staat je naam niet goed op de factuur? Een wijziging kun je alleen telefonisch doorgeven aan een medewerker van het Leden Service Center. Bel hiervoor met telefoonnummer 088 269 2222 (lokaal tarief, bekijk hier de openingstijden) De factuur klopt met de pakbon, maar niet alles is geleverd of er is breukschade; De prijzen (kortingen) zijn niet zoals afgesproken; De retouremballage is niet (correct) vermeld op de factuur; Er staat geen retouremballage op de factuur; Ad 1) Neem contact met het klantenteam van SLIGRO 088 43 43 143 optie 1 factuur klopt niet met wat er afgesproken is met belgacom. 6 jaar geleden 17 september 2014. 9 reacties; 328 Bekeken M Mia_014 New user; 0 reacties Geachte mevrouw, geachte heer Mia , We hebben uw aanvraag via e-mail goed ontvangen. Onze teams zullen u zo snel.

Bescherm jezelf tegen phishing mails - MKBZ

Natuurlijk moet u wel kunnen aantonen dat dit bedrag daadwerkelijk niet meer voldaan wordt. Het kan nu nog sneller. Weet u zeker dat de klant niet meer gaat betalen? Dan kunt u meteen vanuit SnelStart 12 de factuur afboeken. Dit doet u via het nieuwe klantenscherm. Kies de desbetreffende klant en klik in het linker menu op 'Factuur afboeken' Open je online administratie. Ga naar Facturen en kies Nieuwe factuur. Je maakt de factuur in 4 stappen: Selecteer de klant voor wie de factuur is of klik op + Nieuwe klant om een nieuwe klant aan te maken. SnelStart vult automatisch de factuurdatum, order/leverdatum en betalingstermijn in. Controleer deze gegevens en klik op Dit klopt zo

De referentie of het bestelbonnummer op mijn factuur is fout. Hoe vraag ik een correctie aan? Als de referentie of het bestelbonnummer op uw factuur niet klopt, vraag dan een correctie aan via het webformulier onderaan de pagina. Sluiten. Vul een feedback in Delen. Tweet. #1. Factuur klopt niet. 26 Jan 2021, 19:52. Waarom is er 76,50 afgeschreven bij mij terwijl dit 73 euro hoort te zijn. Zie bijlage. is er ook al storing bij sturen van de juiste facturen Als je KPN factuur niet klopt! Toon posts: Alles; TS; 1+ Als je KPN factuur niet klopt! Pagina: 1. Acties: 63 views sinds 30-01-2008; Reageer; zaterdag 15 december 2001 18:56. Acties: 0 Henk 'm! canalplus ¤ ¤ ¤ &cu. Topicstarter. M'n broer heeft de laatste keer een extreem hoge. De factuur klopt niet. U bent van mening dat de rekening die WebCasso probeert te innen niet klopt of dat u niet de juiste persoon bent. Heeft u de rekening inmiddels betaald of is er iets anders aan de hand waarom u vindt dat de vordering niet klopt. Wij zoeken uit wat er aan de hand is. Consument de afsluit factuur klopt niet, ik krijg volgens de factuur geen geld terug. Dit klopt niet. We zijn ca 6 weken na het afsluiten van het abonnement, ik vind dat het bedrag nu wel eens terug gestort mag worden (ca 25 a 30 euro), heb spijt dat ik de laatste incoasso niet heb laten terug boeken. Graag ontvang ik een reactie over de afsluit factuur

Ziggo factuur klopt niet. Hallo, ik ben sinds oktober vorig jaar overgegaan naar alles in 1 van Ziggo. Had daar voor losse abbonementen van ziggo maar volgens hun was dit goedkoper. Ik heb ziggo alles in 1 voor 49.95 per maand gekozen. Nu zie ik iedere keer op mijn factuur dat ik maandelijks krijg een rekening van +/- 26 euro Mijn op een na laatste factuur (factuurnummer 27876277): * Abonnementskorten: 16,00 inclusief btw * Verbruikskosten: 1,20 inclusief btw * Totaalbedrag: 17,20 inclusief btw * BTW-bedrag: 2,90 Het totaalbedrag exclusief btw is 17,20 / 1,21 = 14,21. 21% hiervan is 2,99 en niet 2,90. M.. Aanlevering gegevens / Factuur BPL klopt niet (Update 26-03-2021) Volgen. Loket.nl 10 maart 2021 10:31. UPDATE 26-03-2021: Vanuit TKP is een brief/mail verstuurd naar alle betrokken werkgevers. Hierin staat vermeld dat wanneer de upa van februari en.

Klacht over T-Mobile? Meld nu, wij helpen oplossen! KLACHT

Alleen de betalingen en facturen zijn nog steeds niet aangepast dus de betaling van oktober ruim 102 euro en de factuur van november ruim 116 euro heb ik gestorneerd en ben al vanaf oktober bezig om de juiste facturen te krijgen ik behoor een abonnement van 53 euro en een sim only van 22 euro is 75 euro per maand te betalen Je factuur bekijk je zo: Log in op Mijn Ziggo. Ga naar Factuur. Ga naar de factuur die je wilt betalen en downloadt de PDF. Het rekeningnummer (IBAN) vind je in de rechterbovenhoek van je factuur. Je klantnummer en het factuurnummer staan linksboven op je factuur Jullie weten het een nieuwe klant het wel zo moeilijk mogelijk te maken. Er wordt telefonisch van alles beloofd, maar uiteindelijk klopt er niks van. Nu al meer dan 2 uur met jullie aan de telefoon gezeten met als eindresultaat dat de beloofde korting niet op mijn eerste factuur staat. Zowel mobiel.. Hey, Mijn lopend verbruik van mijn mobile internet daily klopt niet. Per internet dag wordt er 1 euro bijgerekend. Maar volgens mij wordt er per connectie 1 euro bijgerekend.Dat is een fout in het systeem. ik heb maar 11 dagen gebruik gemaakt van het mobiel internet. dus 11 euro + 5 euro abonnement = 16euro maar mijn teller staat wel op 42 euro dus dit klopt niet

Ik betwijfel het, anders wordt het weer bellen. Mijn eerste nota na overstap klopte ook niet, inmiddels tweede gekregen en alles klopt. Met andere woorden: no worries ppl Hallo,de factuur voor augustus klopt niet, hoe kan dit. Simyo geregeld kost 6,99 en Internet bundel Regelmatig kost 7,99 bij elkaar dus 14,98 Op de factuur staat dat ik 17,98 moet betalen,want de korting van Simyo geregeld is volgens mij niet verrekend. Gr.Ber Beste heer, mevrouw, Voor de derde keer klopt mijn factuur niet. De tweede ontvanger heb ik een jaar gratis en deze is weer berekend. Ik heb dus weer vijf euro teveel betaald. Elke maand twintig minuten met julie bellen om dit weer te melden word ik nu wel zat en daarom hoop ik dat u het nu een k.. Factuur klopt niet Ik kreeg mijn factuur van de KPN. Deze klopte helemaal niet, € 40,- te veel berekend. Bellen gaat niet,want je moet steeds wachten, en later zeggen ze: probeert U op een later tijdstip,enz. Ik zou graag een brief schrijvenmaar, naar welk adres? Graag reactie, a.u.b

Klacht T-Mobile Mobiel: Factuur klopt niet Klachtenkompa

Factuur klopt niet. 8 jaar geleden 25 september 2012. 2 reacties; 310 Bekeken J jerry Startend Simyaan; 2 reacties Goedenavond, Mijn laatste factuur is niet kloppend. Ik heb een jaar lang 3 euro korting gehad op mijn bel/sms bundel en een jaar lang 5 euro korting gehad op mijn internetbundel. Deze kortingsperiode van een jaar. Factuur klopt niet! 9 jaar geleden 27 april 2012. 2 reacties; 349 Bekeken I Ineke_01 Apprentice; 2 reacties Dag iedereen Ik ben samen met mijn vriend en mama klant geworden bij Proximus. De online actie van MTV. Factuur klopt niet. 5 maanden geleden 4 december 2020. 4 reacties; 116 Bekeken J JennyW Op het juiste spoor; 1 reactie Enige tijde geleden mijn abonnement van 5 euro verlaagd naar die van 0 euro. Zie screenshot. Ik blijf echter facturen van 5 euro ontvangen. Zie factuur ****. Kunt u dit.

Beste Telfort, Vandaag heb ik de factuur ontvangen en deze klopt niet. Op 12 november heb ik de het 'opnemen pakket' en de 'snelheid 100/100' opgezegd, Echter heeft de administratieve afhandeling tot 14 december geduurd. Vandaag dus de verrekening ontvangen van de periode 14 dec t/m. 18 dec. in pl.. Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten? Wil u een factuur betwisten? Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina. Sluiten Ik heb een factuur gekregen over december en deze klopt niet. Er staat dat ik 102 smsjes heb verstuurd maar ik heb alleen 2 imessage verstuurd dus van iphone naar iphone en die zijn gratis. Verder heb ik geen enkel smsje verstuurd! Wel gebruik ik whatsapp maar ook dat is gratis. Ik moet nu (is maar.. Mijn factuur klopt niet. Als ik daarover wil bellen sta ik een half uur in de wacht, als ik daar een contact formulier voor invul krijg ik geen reactie. Hoe kan ik wel contact krijgen met simyo. Ik kan mijn factuur wel storneren en niet betalen maar dan verwacht ik alleen maar dat ik afgesloten wordt

  • Crowdfunding success stories for investors.
  • Coinbase BCH fork 2020.
  • What time frame chart for swing trading.
  • Costa del Sol städer.
  • Flest landskamper fotboll damer.
  • Mycelium swish.
  • Betterment For advisors.
  • Matbord 4 personer.
  • Silver Coin traders.
  • Prefab Plunge Pool.
  • Binance alerts not working.
  • Direktavkastningskrav fastigheter 2021.
  • Voi scooter ceo.
  • E Mail Anbieter weltweit.
  • Xbox Guthaben kaufen.
  • Nppr.
  • Lärarlönelyftet 2021.
  • Pantbank i Skellefteå.
  • Rika tillsammans ränta på ränta.
  • Vad ska man utbilda sig till 2020.
  • Wirehjul Biltema.
  • ViaBTC VIP.
  • Zentralbank Ägypten.
  • Hypostasis of the archons pdf.
  • Verner Panton Golvlampa.
  • Karels Crypto ziekenhuisopname.
  • StormGain mining withdrawal.
  • Stickprov statistik.
  • Eu ekologisk certifiering.
  • List of DeFi hacks.
  • 7 karaat diamant ring.
  • Cotangensfunctie.
  • Second Hand Växjö öppettider.
  • Payback Time: Making Big Money Is the Best Revenge PDF.
  • Bison promo Code.
  • Pärlplattor barn.
  • DeFi stock.
  • SVGFSA.
  • Bolån jordbruksfastighet.
  • Exchange Skrill.
  • Airdrop token Uniswap.